با شرکت ۴۰ نفر 

مسابقات تیراندازی با کمان برگزار شد 



مسابقات تیراندازی قهرمانی استان به مناسبت دهه مبارکه فجر در سه رشته ریکرو، کامپوند وکمان در سه رده سنی نونهالان ، نوجوانان و بزرگسالان با حضور ۴۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.
در مسابقات تیراندازی قهرمانی استان ورزشکارانی از شهرستان های قشم، سیریک،  رودان و تیم های نظام پرستاری و هیات تیراندازی با کمان استان  با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، اداره کل ورزش وجوانان و باشگاه سامین در مجموعه ورزشی حجاب با هم به رقابت پرداختند. 
در پایان این مسابقات و در ریکرو آقایان ، محمد طاها ناظری، احسان تختی  و رضا جمعه پور اول تا سوم شدند. در ریکرو بانوان، پرستو ملکی اول شد. آیناز ایزدیدوم و رقیه ابراهیم زاده در مکان سوم ایستاد. 
دریکرو بربو‌ نوجوانان دختر ، فاطمه بهرامی اول شد. 
سارا صدیقیان در مکان دوم ایستاد و ماریا خواجه سوم شد. در ریکرو بربو نونهالان پسر، نیما زارع، عبداله جداوی و محمد پرگر اول تا سوم شدند. در کامپوند آقایان
کیوان جوهر عنوان نخست را کسب کرد.‌ مهدی شعبانی دوم شد و سیامک ناظر ی سوم شد. در کامپوند نوجوانان پسر محمد قائدی اول،  یاسر پرموته دوم و هادی ناظری در مکان سوم قرار گرفت. ‌در کامپوند بانوان  یسرا پرموته اول شد. سهیلا نقیبی‌ دوم و کوثر عالی پور در جای سوم ایستاد. ‌
مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور عباس امینی زاده شهرداری  بندرعباس، اسلام  باوقار رئیس هیات تیراندازی با کمان، حامد رضوانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و فاطمه مرادی  معاونت ورزش بانوان برگزار شد و به نفرات برتر حکم  قهرمانی اهدا شد.
 مسابقات تیراندازی با کمان برگزار شد 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها